Witamy na stronie konkursu Nie daj się na drodze

Autor: Maciej Miller (18)

Wielkie podziekowania dla mojego taty, aktorow i dla zespolu APPLEMINT ktory zgodzil sie na wykorzystanie ich utworu w tym filmie. nutka: applemint - lets get it on strona APPLEMINT: http://www.applemint.band.pl/

Ilość osób którym podoba się ta praca: 557.

Nie_powiem_bo_nie_wiem

2012-06-11 23:50:18, *.*.67.221

Zdecydowanie najlepsza praca, + + +

dry-bartosz

2012-06-11 23:48:17, *.*.67.221

Po obejrzeniu tego filmiku usmiech zagoscil na mojej twarzy!! Oby tak dalej ; D

Dreadlock

2012-06-11 23:47:30, *.*.82.41

Muzyka i ujęcia idealnie się zgrywają ze sobą, super!

hubert

2012-06-11 23:47:01, *.*.82.41

rzycie na ulicy to njeustanna walka!

pudziesz_czy_nie_pudziesz

2012-06-11 23:46:07, *.*.67.221

Ta praca musi zwyciezyc, majstersztyk!!!!

SS

2012-06-11 23:45:13, *.*.67.221

Nie spodziewalem tak pieknie zmontowanego filmu! Brawa dla autora i zycze powodzenia w przyszlosci!!! ; )

Mariola

2012-06-11 23:44:59, *.*.82.41

SUPER SŁODKIE

Norek

2012-06-11 23:42:54, *.*.67.221

Wspaniała praca, oby tak dalej!!!!

bartek

2012-06-11 23:42:01, *.*.147.222

montaz swietny, ogolnie mega filmik

Jacek

2012-06-11 22:24:52, *.*.225.130

świetny montaż !

Natalia

2012-06-11 21:34:32, *.*.21.153

nie rozpisując się - świetna praca!

paweł

2012-06-11 19:35:17, *.*.183.175

filmik solidnie wykonany i ujawnia rzeczywistość rowerzystów każdego dnia , jak muszą się zmagać z kierowcami samochodów

patryk

2012-06-11 19:33:59, *.*.202.39

Fajny montaż ,daje do myślenia.

Michał

2012-06-11 19:20:22, *.*.225.130

Super film naprawdę godny oglądania !

Kuba

2012-06-11 19:19:54, *.*.225.130

Super film daje do myślenia

Bartłomiej

2012-06-11 14:57:54, *.*.28.149

Daje do myślenia.

Skejcik

2012-06-11 01:00:54, *.*.115.152

No i praca piekna jest bo piekna jest

iza

2012-06-11 00:47:05, *.*.222.250

super przekaz, swietna muzyka :)

Manius

2012-06-11 00:12:04, *.*.149.56

Swietny film !!!1

andrzej

2012-06-11 00:11:09, *.*.149.56

montaz

janek

2012-06-11 00:08:20, *.*.82.41

Zdecydowanie najlepsza praca, superaśnie!

bendżi

2012-06-11 00:07:55, *.*.82.41

SUPER!

Paweł

2012-06-11 00:06:38, *.*.29.230

Super!

Kamil

2012-06-11 00:05:46, *.*.82.41

Zdecydowanie najlepsza praca! Tak trzymać!

izolda

2012-06-11 00:05:31, *.*.49.85

dobitne.

grazyna

2012-06-11 00:05:07, *.*.82.41

swietna muzyka, swietna praca kamery, bardzo dobre!!

hela (w opalach hihi)

2012-06-11 00:04:43, *.*.49.85

ale wypasione zgloszenie!

beata

2012-06-11 00:03:54, *.*.82.41

NIEŹLE

Maniek

2012-06-11 00:03:06, *.*.82.41

Moim zdaniem najlepsza praca gratuluje chlopaki

marta

2012-06-11 00:02:39, *.*.82.41

dotarlo do mnie w stu procentach!

Michał

2012-06-11 00:02:14, *.*.82.41

Świetna praca, niesamowity przekaz

Andrzej

2012-06-11 00:02:06, *.*.211.18

Dobry montaż i przesłanie.

pati

2012-06-11 00:00:26, *.*.49.85

na pewno bede bardziej uwazac gdy wsiade za ramy rowery

julek

2012-06-10 23:59:27, *.*.49.85

!!!!!!!!!NAJLEPSZE!!!!!!!!!!!!!

berenika

2012-06-10 23:58:48, *.*.49.85

wow. naprawde robi wrazenie

kasia

2012-06-10 23:58:11, *.*.49.85

swietna robota Maciek!

misia

2012-06-10 23:57:38, *.*.49.85

CUDOWNE TO JEST. I MUZYKA EKSTRA!

marta

2012-06-10 23:57:04, *.*.49.85

daje do myslenia. koncowka szczegolnie

olek

2012-06-10 23:56:30, *.*.49.85

pouczające bardzo

adrian

2012-06-10 23:55:57, *.*.49.85

widac ze chlopak sie napracowal. i widac mega efekty.

krzysiek

2012-06-10 23:55:07, *.*.49.85

ta praca jest najlepsza! zdecydowanie bije na glowe reszte zgloszonych materialow!

izunia

2012-06-10 23:53:59, *.*.49.85

hihi sliczne :*:*:**:

annusia

2012-06-10 23:53:11, *.*.49.85

przepiekne kolory i moral wyplywa z tego bardzo pouczajacy

kaja

2012-06-10 23:51:50, *.*.49.85

pouczajace bardzo

ola

2012-06-10 23:49:21, *.*.49.85

cudenko

judi

2012-06-10 23:48:33, *.*.49.85

najlepsza praca

martyncia

2012-06-10 23:46:55, *.*.49.85

mega

kuba

2012-06-10 21:48:17, *.*.66.94

zajebiste

Karo

2012-06-10 21:40:33, *.*.149.56

jestem zauroczona :>

zuzia

2012-06-10 21:19:30, *.*.155.161

TO MUSI WYGRAĆ, NAJLEPSZY PRZEKAZ, NIE TO CO ZDJĘCIA.

Marta

2012-06-10 20:35:37, *.*.152.236

fajna praca

Milena

2012-06-10 20:06:33, *.*.100.151

Świetne

Agata

2012-06-10 19:56:47, *.*.51.39

świetny

Rafał

2012-06-10 19:51:03, *.*.59.239

Super!!!!!!!

Wojtek

2012-06-10 19:17:43, *.*.125.133

Niesamowite ujecia !!

adi

2012-06-10 19:12:26, *.*.130.167

MEGA

dfggsf

2012-06-10 19:11:46, *.*.254.67

mega

Riemer

2012-06-10 19:03:25, *.*.160.63

rererererewelacja

pola

2012-06-10 19:01:15, *.*.183.254

super

Monika

2012-06-10 19:00:02, *.*.97.126

dobry przekaz , super zrobione , najlepsza praca

Ania

2012-06-10 18:58:24, *.*.97.126

jest mega ! super wykonane!

Rafał

2012-06-10 18:56:52, *.*.178.80

Just amazing

magda

2012-06-10 18:50:39, *.*.22.77

dobre! :)

Ryszard

2012-06-10 18:48:07, *.*.49.85

Super wykonanie, swietni aktorzy

michał

2012-06-10 18:47:36, *.*.225.130

świetny montaż super nuta wszystko świetne

bogdan

2012-06-10 18:45:48, *.*.49.3

!!!!!!

Asia

2012-06-10 18:44:40, *.*.94.110

Mega

Ola

2012-06-10 18:44:12, *.*.94.110

świetne

Manny

2012-06-10 18:43:23, *.*.94.110

Fajne

Mateusz

2012-06-10 18:43:15, *.*.78.161

Fajne bo tak ;)

martucha

2012-06-10 18:43:08, *.*.17.152

wypas :))))

patryk

2012-06-10 18:41:10, *.*.91.247

super!

mateusz

2012-06-10 18:38:51, *.*.148.182

mocne

Walduś

2012-06-10 18:33:28, *.*.182.67

Elegancko

Bartek

2012-06-10 18:13:07, *.*.135.202

duzy wysilek wlozony w prace, genialne.

Kuba

2012-06-10 17:49:09, *.*.31.106

Spoko sprawa

abc

2012-06-10 17:26:10, *.*.64.119

super super

Eugeniusz

2012-06-10 17:13:38, *.*.105.4

bo jest Zajebista.

rafau

2012-06-10 17:10:48, *.*.194.236

Bardzo to jest piękne, bardzo!!!

rebus

2012-06-10 16:40:13, *.*.84.145

super wykon i pomysl!!!!!!!

magda

2012-06-10 16:24:25, *.*.39.144

mega!

ola

2012-06-10 16:21:55, *.*.175.111

szybko i na temat.dobre przesłanie i muzyka.pozdrawiam

endż

2012-06-10 16:05:36, *.*.225.156

mega ;)

gnt

2012-06-10 15:48:47, *.*.153.230

świetna praca kamerzysty

asia

2012-06-10 15:44:49, *.*.131.204

supeer!

Kasia

2012-06-10 15:43:49, *.*.130.219

bo super

kasia

2012-06-10 15:41:21, *.*.50.175

przekozak

Oskar

2012-06-10 15:39:44, *.*.74.99

Zarąbisty :D

Kat

2012-06-10 15:24:47, *.*.130.202

świetne ujęcia, podkład i zamysł

malina

2012-06-10 15:04:44, *.*.49.60

znowu obejrzalam i znowu mi sie podoba

Artur

2012-06-10 14:42:29, *.*.70.114

swietny pomysl

B

2012-06-10 14:37:18, *.*.66.108

super !

ola

2012-06-10 14:33:38, *.*.44.127

idealny

Adam

2012-06-10 14:27:46, *.*.255.79

Genialny montaż, super pomysł

Natalia

2012-06-10 14:23:22, *.*.194.175

mega!

Michał

2012-06-10 14:19:33, *.*.54.2

Świetnie zrealizowane. Dobrze ukazuje młodość, brawurę i lekkomyślność

eM

2012-06-10 14:15:13, *.*.254.25

SUPER

Walenty

2012-06-10 14:07:34, *.*.102.166

Jedyne w swym rodzaju

Paweł

2012-06-10 14:07:13, *.*.184.125

SUPER!!!!!

P.

2012-06-10 14:06:42, *.*.48.97

kolejna dobra produkcja. Pozdro Maciek

o

2012-06-10 14:03:50, *.*.83.67

meega !

jakub

2012-06-10 14:03:20, *.*.68.103

mega praca!

Mmm

2012-06-10 13:59:51, *.*.193.129

super

Paula

2012-06-10 13:59:44, *.*.90.58

Fajne ujęcia, dobra muzyka :)

Wojtek

2012-06-10 13:57:29, *.*.184.139

Genialne

ev

2012-06-10 13:56:51, *.*.61.165

Świetne ;)

xde

2012-06-10 13:55:18, *.*.16.158

jEST TO POMYSLOWA PRACA

Pan_C

2012-06-10 13:54:53, *.*.163.233

Kozacko :D

asia

2012-06-10 13:54:28, *.*.186.66

dobrze ukazuje rzeczywistość

Maciek

2012-06-10 13:54:19, *.*.58.208

dobry przekaz zią

michal

2012-06-10 13:52:56, *.*.91.247

super!!!!!

Miłosz

2012-06-10 13:52:42, *.*.154.38

Wspaniała praca pokazująca wielki problem w tym społeczeństwie

Szymon

2012-06-10 13:52:10, *.*.184.96

Dobra robota!

Mateusz

2012-06-10 13:50:24, *.*.219.197

Świetna praca kamery, użycie dobrej jakości sprzętu. Dobra muzyka jako soundtrack. Szybka akcja przeplatana spokojnym piciem herbaty i oglądaniem telewizji, jak i bezmyślnością rozmawiającego przez telefon - dobry motyw.

Kaamil

2012-06-10 13:50:18, *.*.232.19

Po prostu mega !

Michał

2012-06-10 13:46:44, *.*.210.98

profesjonalny edit ziom

Paulina

2012-06-10 13:45:46, *.*.97.126

świetny pomysł , profesionalnie zrobione , jest super !

Tomasz

2012-06-10 13:45:02, *.*.180.4

Bo jest najlepsza?

Ziomal

2012-06-10 13:44:33, *.*.155.228

Mega

Antoni

2012-06-10 09:40:27, *.*.102.166

Megaa

Adam

2012-06-10 01:12:15, *.*.14.65

Pełen profesjonalizm.

Dominika

2012-06-10 01:11:12, *.*.156.205

według mnie to zdecydowanie najlepsza praca - profesjonalna i z pomysłem

J.

2012-06-09 23:17:37, *.*.63.18

profesjonalnie przygotowana :)

krzychu

2012-06-09 21:08:00, *.*.91.247

dobre dardzo dobre

jurek

2012-06-09 20:08:12, *.*.160.140

swietna praca kamera, dobry montaz,propsy!!!!!

Paweł

2012-06-09 18:18:49, *.*.112.5

profesjonalnie!!

Kasia

2012-06-09 17:55:10, *.*.112.5

daje do myślenia

iza

2012-06-09 14:44:15, *.*.26.191

super !!!

michal

2012-06-09 13:23:33, *.*.219.15

super :D

tomek

2012-06-09 12:29:51, *.*.91.247

wypas

J.

2012-06-09 11:34:47, *.*.65.108

super pomysl i super wideo!

Jarosław

2012-06-09 10:36:09, *.*.178.119

Fajna technika, dobra dynamika.Przestroga dla wszystkich. To może spotkać każdego z nas i naszych bliskich.

Al

2012-06-09 08:32:54, *.*.131.210

poprostu :)

ewa

2012-06-09 00:37:40, *.*.104.94

PRZEBOSKIE!

E

2012-06-08 21:39:19, *.*.225.130

Trzyma poziom (:

A.

2012-06-08 20:43:59, *.*.54.192

super! :)

kubkins

2012-06-08 17:59:40, *.*.68.103

mega pomysł i wykonanie, super!

Andrzej

2012-06-08 17:05:08, *.*.245.238

Dzieki temu filmikowi bede uwazniej patrzyl wjezdzajadz na osiedlowe skrzyzowania

justyna

2012-06-08 16:43:54, *.*.20.228

świetny pomysł!:)

rafal

2012-06-08 16:40:33, *.*.25.214

super film

Magda

2012-06-08 16:29:57, *.*.35.159

Naprawdę świetne;)

Eustachy

2012-06-08 16:12:57, *.*.175.1

bo tak no!

kaja

2012-06-08 16:11:31, *.*.41.105

idealny uchwycone.

Aleksandra

2012-06-08 16:09:38, *.*.178.154

Bardzo fajny, z pomysłem i świetne wykonanie. Gratuluję

Aleksandra

2012-06-08 16:08:43, *.*.36.170

bo tak

Natalia

2012-06-08 14:53:26, *.*.12.137

super super!

Katarzyna..

2012-06-08 14:29:47, *.*.33.93

genialne wykonanie, nie wspominając już o pomyśle !! gratki!

Adrian

2012-06-08 14:18:52, *.*.230.245

NAjlepsze zgłoszenie w tym konkursie!

Beata

2012-06-08 14:13:00, *.*.106.4

Dobre ujęcia.

ja

2012-06-08 13:56:58, *.*.40.164

dobre

Agata

2012-06-08 13:29:05, *.*.95.232

Świetne! Pomysł, wykonanie, wszystko!

kasia

2012-06-08 13:16:42, *.*.91.247

dobre

Dominika

2012-06-08 13:11:44, *.*.237.143

pomysłowe i bardzo fajne

Oskar

2012-06-08 13:05:40, *.*.51.50

Świetny film

Kamila

2012-06-08 12:48:49, *.*.16.235

świetna realizacja i pomysł

Artur

2012-06-08 12:48:45, *.*.4.62

Bardzo dobre. Bo inne, nudne i długie. Chłopak nieźle to wymyślił.

aga

2012-06-08 12:41:22, *.*.74.155

meeeeega

Marta

2012-06-08 12:36:51, *.*.254.25

krótko i na temat , super

Dominika

2012-06-08 12:36:21, *.*.164.82

boskie!

Paweł

2012-06-08 12:31:57, *.*.225.130

Super gra aktorska kamera 10/10

Kinga

2012-06-08 12:31:39, *.*.225.130

Świetny Film OBY TAKICH WIĘCEJ

michał

2012-06-08 12:31:25, *.*.225.130

Super film napewno zaciekawi dużo ludzi

kuba

2012-06-08 12:31:02, *.*.225.130

Świetna praca kamerą idalna scenernia

klaudia

2012-06-08 12:26:30, *.*.68.53

super montaz,piekna ekranizacja genialnie wszytsko dobrane.swietna jakos oraz naglosnienie

Dawid

2012-06-08 12:22:34, *.*.138.193

Dobrze pokazane !

Patryk

2012-06-08 12:22:26, *.*.52.35

jest fajne :p

Kasia

2012-06-08 12:22:15, *.*.111.107

fajnie

Ola

2012-06-08 12:21:36, *.*.111.107

supcio:)!

maciekbardzo

2012-06-08 12:17:49, *.*.220.19

dobry film, ciekawa sceneria

Krzysztof

2012-06-08 11:43:15, *.*.53.9

Świetna praca kamerą, dobre ujęcia i przedstawienie tematu.

wojtek

2012-06-08 11:43:14, *.*.91.247

meeeeeeeega

Laura

2012-06-08 10:53:16, *.*.100.125

Super !!!!

Jacek

2012-06-08 10:50:05, *.*.248.188

Wysoki poziom.

Tomek

2012-06-08 10:24:19, *.*.230.131

Znakomity a niżej już napisali wszystko. ;)

Szymon

2012-06-08 10:21:15, *.*.79.56

Dobrze zrobiony i z życia wzięte. No i wykroczeń sporo. Przekaz dociera.

Daniel

2012-06-08 10:13:20, *.*.121.167

1 min 35 sec zawiera to co trzeba. Nawet chwilę się nie nudziłem oglądając tą pracę. Gratulacje za zdjęcia i pomysł.

Karola

2012-06-07 22:16:17, *.*.50.12

Prosty przekaz

Andrzej

2012-06-07 18:37:08, *.*.75.251

Pokazał wszystko co trzeba bez zbędnych bajerów. Super.

Jarek

2012-06-07 14:39:53, *.*.105.20

Dobrze zrobione. Rowerowo i na czasie.

Natalia

2012-06-07 12:46:26, *.*.21.153

Prosty, przez co bardzo wymowny film. Plus świetne wykonanie.

Natalia

2012-06-07 12:17:09, *.*.47.223

uważam, że ta praca powinna wygrać, ponieważ jest oryginalna, świetnie wykonana (pomimo trudności wykonania) i wgl podoba mi się najbardziej.

Adam

2012-06-07 12:03:04, *.*.23.66

Pięknie

krystian

2012-06-07 10:51:59, *.*.191.144

dobry montaz, niezly pomysl

Mateusz

2012-06-07 10:40:40, *.*.16.74

Jazda rowerem, nie zwalnia od myślenia a kierowcy z telefonem przy uchy to codzienność. Super filmik i naprawde pasuje do "Nie daj sie na drodze".

Szymon

2012-06-07 10:35:31, *.*.2.232

Świetny montaż, ciekawy pomysł.

Iza

2012-06-07 10:22:55, *.*.116.224

Fajne. Z życia wzięte. Zmusza do myślenia. Sama realizacja na wysokim poziomie :)

piotr

2012-06-07 09:43:00, *.*.132.68

Super montaż i fajny film

Janek

2012-06-07 09:42:44, *.*.103.65

Dobra robota !

Jakub

2012-06-07 08:49:21, *.*.218.90

Sam śmigam na biku, świety nie jestem, ale takiego zakończenia nie przewidziałem : (

Romek

2012-06-07 08:44:20, *.*.16.133

Zdecydowanie najlepsza. Z życia wziete i dotarła do mnie

Łukasz

2012-06-07 08:31:31, *.*.24.163

Jest lekka, na czasie, znakomicie się ogląda i doskonale przedstawia problem bezpieczeństawa na drodze.

Monika

2012-06-07 08:24:27, *.*.210.29

fajna

Grażyna

2012-06-07 08:01:43, *.*.236.208

Ogląda się przyjemnie a na koniec przychodzi refleksja...

Marcin

2012-06-07 01:59:34, *.*.140.167

Bo jest prosta w swym przekazie.

Artur

2012-06-07 01:51:42, *.*.156.247

Dobra muzyka, proste przesłanie, fajny rower :D

Janusz

2012-06-06 23:43:24, *.*.41.253

Dużo treści w krórkim czasie. Nie ma dłużyzn, jest przekaz.

Robert

2012-06-06 23:05:55, *.*.5.139

Jak do tej pory, to najlepszy przekaz i wykonanie filmu.

Artur

2012-06-06 23:02:40, *.*.92.18

Bez lania wody, dobrze pokazane.

Anna

2012-06-06 21:26:17, *.*.216.43

Świetny film, daje do myślenia.

klaudia

2012-06-06 20:52:06, *.*.30.228

dobre, podoba mi sie, propsy : D!

jasiek

2012-06-06 18:22:00, *.*.250.45

prosty, zrozumialy przekaz. świetne wykonanie.

Adam

2012-06-06 17:36:23, *.*.122.210

Fajnie to wyszło i bardzo istotny problem został poruszony.

Agnieszka

2012-06-06 16:04:58, *.*.163.21

Świetny film .

Kasia

2012-06-06 16:02:56, *.*.163.21

Świetny film .. ; D

Bartek

2012-06-06 14:49:35, *.*.121.124

Nie dam się na drodze! Fajna produkcja.

Kamil

2012-06-06 14:15:01, *.*.88.3

Fajny pomysł i super wykonanie

Adrian

2012-06-06 13:15:25, *.*.69.48

Rewelacja! Super pomysł. Mój faworyt.

'_'

2012-06-06 12:36:03, *.*.221.235

bo fajne

Bacha

2012-06-06 11:33:34, *.*.34.8

czadowe

Krystian

2012-06-06 09:17:21, *.*.32.42

Krótko, zwieźle i na temat.

E

2012-06-06 09:16:16, *.*.109.253

Fajna muzyka, dobrze nakręcone- bardzo fajne ujęcia

Wiktor

2012-06-06 06:51:44, *.*.89.78

W filmie jest wszystko: Dobry pomysł, dobry scenariusz, dobre wykonanie i znakomity przekaz. Wpada w oko i ucho. Gratsy

:)

2012-06-05 23:21:59, *.*.237.244

Podobnie jak na moto, szacun :)

Marta

2012-06-05 23:06:02, *.*.71.91

świetne!

Maria

2012-06-05 23:03:11, *.*.219.181

profejsonalnie i czytelnie

Aleksandra

2012-06-05 23:00:53, *.*.95.162

Jest świeża i oryginalna! Oby takich więcej

mikołaj

2012-06-05 22:45:54, *.*.250.174

bardzo ładnie nagrane i fajny przekaz

Daniel

2012-06-05 22:44:21, *.*.47.153

Najlepsze

Tomek

2012-06-05 21:48:37, *.*.225.130

świetna praca

Saaaandra

2012-06-05 21:02:45, *.*.26.27

Fajnie zrobionee + git muzyka ;d

Beata

2012-06-05 20:31:19, *.*.150.73

Świetny filmik:-) jak feklama z TV nakręcona za grube miliony:-)

Basia

2012-06-05 20:15:45, *.*.194.208

fajnnie zrobione :)

sckream

2012-06-05 19:47:52, *.*.35.60

macie wygrać

Kacper

2012-06-05 19:24:19, *.*.180.93

Dobrze zmontowany filmik , przekaz trafny i zrozumiały i dopasowana muzyka

Monika

2012-06-05 19:05:40, *.*.230.20

jasno, prosto przedstawione, a wraz z pełnym profesjonalizmem.

Artur

2012-06-05 19:01:08, *.*.101.92

Swietny montaż!

Martyna

2012-06-05 18:44:25, *.*.235.180

TO JE TO !

Darek

2012-06-05 18:43:21, *.*.27.87

podoba mi się! dobry montaż, fajny pomysł, dobra muzyka :)

Dominika

2012-06-05 18:38:31, *.*.152.21

Mistrzostwo

m

2012-06-05 18:38:11, *.*.2.18

mega

Chłopaki z Trójmiasta

2012-06-05 18:32:42, *.*.68.50

Nowatorskie ujęcia, świetnie dopasowana muzyka, zrewolucjonizował pracę kamery :)

Krzysiek

2012-06-05 18:31:02, *.*.68.50

Ciekawe ujęcia, znakomici aktorzy, świetna muzyka,

Paweł Łapiński

2012-06-05 18:24:48, *.*.63.198

świetne ujęcia kamery , zestawienie dynamiki z melancholią. Pełen profesjonalizm wspaniałe efekty dzwiękowe. Wzorcowa prac. Tak trzymać

Marcelina

2012-06-05 18:24:46, *.*.232.240

bo dotarło.

klama

2012-06-05 18:22:24, *.*.159.126

super jasny przekaz!

Stiepan

2012-06-05 18:21:12, *.*.62.118

Rewelacja!

weeera

2012-06-05 18:19:03, *.*.254.193

Mega przekaz, profesjonalne wykonanie. Az trudno uwierzyc ,ze robil to dzieciak ;) Bez urazy :P

gr

2012-06-05 18:18:29, *.*.53.151

nice xD

Piotr

2012-06-05 18:18:17, *.*.190.179

wartka akcja, napięcie do samego końca i niezapomniane dialogi, zdecydowanie najlepsza praca

Sylwia

2012-06-05 17:22:42, *.*.117.212

-ciekawie przedstawiony; -jasny przekaz sytuacji; -fajna muzyka

Dawid

2012-06-05 17:02:59, *.*.89.78

Jasny przekaz jak z TV.

Marcin

2012-06-05 07:39:50, *.*.70.62

Trafił w sedno sprawy, no i rower na czasie ;)

Daga

2012-06-04 22:22:00, *.*.5.118

Bo widać zamysł a nie kolejne zdjęcie ulicy.

Marzena

2012-06-04 21:06:20, *.*.41.73

Dobre ujęcia rowerzysty zwłaszcza widok tatuażu na łydce

Gołąb

2012-06-04 20:40:32, *.*.190.204

ojeojeojej dobre ^^

Ola

2012-06-04 20:20:57, *.*.214.106

Zdecydowane mistrzostwo! :)

Paula

2012-06-04 20:18:12, *.*.100.216

Dociera do widzów w postacie jasnego przesłania. Jedziesz autem - skup się na drodze!

Ewa

2012-06-04 20:16:09, *.*.172.203

Super realizacja i pomysł.

Asia

2012-06-04 18:38:04, *.*.157.52

Super pomysł!!

Paweł

2012-06-04 18:26:47, *.*.87.159

GIT FILMIK 10/10

Ada

2012-06-04 17:40:40, *.*.145.58

good job

Kasia

2012-06-04 17:18:50, *.*.165.31

Świetne .

Rozalia

2012-06-04 16:56:02, *.*.179.106

Najlepsze, zdecydowanie! Musisz wygrać!

anonim

2012-06-04 16:54:11, *.*.235.126

świetne ujęcia ;d

Antek

2012-06-04 16:49:43, *.*.60.249

no i tu wygrana się należy ; ) a nie zdjęcie- kawałek drogi...

Alice

2012-06-04 16:48:45, *.*.214.235

mega ;)

magda

2012-06-04 16:15:34, *.*.224.190

świetne! powinno wygrać

Ola

2012-06-04 15:14:42, *.*.120.242

Świetnie nagrany filmy !!

Kam

2012-06-04 11:14:25, *.*.165.53

Plus za pomysł i muzykę!

Kasia

2012-06-04 09:56:59, *.*.6.75

bardzo dobrze zgrana muzyka i obraz, efekt naprawdę genialny i do tego z morałem :)

Leszek

2012-06-04 09:50:03, *.*.72.225

Dobrze zrobiony i najważniejsze, ze do mnie dotarło ...

Anonym

2012-06-04 01:42:52, *.*.237.146

Mega !!

Krzysiek

2012-06-03 22:58:04, *.*.107.111

Miał chłopak dobry pomysł i potrafił go zrealizować. Super produkcja.

ka

2012-06-03 22:40:54, *.*.55.208

ciekawy montaz, caloksztalt na mega plus

Dominika

2012-06-03 21:40:52, *.*.193.76

ujecia swietne, całokształt mistrzowski

Milena

2012-06-03 20:56:42, *.*.81.99

Bardzo Mi się podoba:)

Dar

2012-06-03 18:21:14, *.*.40.164

dobre zdjecia, muzyka, przekaz

Szymon

2012-06-03 15:10:59, *.*.195.111

ciekawie zrobiony filmik

paulina

2012-06-03 12:47:46, *.*.110.240

to je to!!

Kinga

2012-06-03 11:55:42, *.*.233.220

Idealnie posklejane

roman

2012-06-03 11:13:15, *.*.53.88

dobry

Asia

2012-06-03 11:08:36, *.*.52.35

fajnie zrobione

U.

2012-06-03 11:04:19, *.*.126.192

jest moc.

Jan

2012-06-03 10:55:20, *.*.45.96

Dobrze zmontowane

Krystian

2012-06-03 10:53:02, *.*.45.96

wszytko fajnie sklejone i do brze ustawione kamery.

Tomasz

2012-06-03 10:42:17, *.*.154.38

Bardzo świetna praca !

Asia

2012-06-03 10:08:51, *.*.18.81

świetne ujęcia :-)

Natalia

2012-06-03 10:05:55, *.*.16.104

energiczne ^^ i z przejmującą końcówką !

Daria

2012-06-03 09:53:42, *.*.208.173

dobre ujecia i przemyslany scenariusz

Kalka

2012-06-03 02:33:07, *.*.30.164

daje do myślenia. + dobra muzyka.

Agnieszka

2012-06-03 02:16:41, *.*.99.16

Bardzo fajnie zrobiony ;)

Mateusz

2012-06-03 00:34:45, *.*.6.75

Mega zajefajowe :D

Ola

2012-06-03 00:30:44, *.*.111.107

lajkuję bo dobre jeeeest.

Seba

2012-06-03 00:05:08, *.*.19.41

świetna jakość produkcji i mega pasuje muzyka i aktorzy

Konrad

2012-06-02 23:50:27, *.*.41.73

muzyka bardzo pozytywna, film jak najbardziej nadaje się na kampanie społeczną

jusususju

2012-06-02 23:08:31, *.*.216.139

mega

Adam

2012-06-02 22:57:20, *.*.67.98

dobry motywik!

Maciek

2012-06-02 22:46:19, *.*.228.139

Bo nawet jakby miał Michaliny w rowerze to by mu nie pomogły...

Kamil

2012-06-02 22:20:06, *.*.123.243

super muzyka i zrobiony film ... wszystko pasuje do siebie...

Radek

2012-06-02 22:00:14, *.*.214.173

Zajebisty pomysł na film!

Aga

2012-06-02 21:42:16, *.*.231.235

super! bardzo dojrzałe i z pomysłem!

Kacper

2012-06-02 21:41:13, *.*.150.92

szeszuu rulz

damian

2012-06-02 21:41:05, *.*.58.200

fajnie wykonany film

Julia

2012-06-02 21:37:37, *.*.148.109

Ujęcia, kontrasty, muzyka

Aga

2012-06-02 21:23:12, *.*.102.227

przystojny aktor...:D

Wasyl

2012-06-02 21:15:40, *.*.41.64

Podoba Mi się

Małgosia

2012-06-02 21:01:59, *.*.132.251

Bardzo fajnie zrobiony filmik, ciekawa muzyka i pomysł.

Nie

2012-06-02 20:49:46, *.*.157.206

Tak

Natasza

2012-06-02 20:44:18, *.*.155.140

Przystojny aktor... ^^

Łobaz

2012-06-02 20:34:46, *.*.52.26

Mega mega mega:)

Ewelina

2012-06-02 20:19:20, *.*.41.30

świetny pomysł.

ola

2012-06-02 19:36:34, *.*.59.210

ale super

Maciek

2012-06-02 18:56:26, *.*.253.18

Praca bardzo przekonująca. Warta obejrzenia.

Marta

2012-06-02 18:53:24, *.*.83.64

bardzo dobre ujęcia, scenografia, no i sam pomysł.

Magdalenka

2012-06-02 18:53:14, *.*.235.172

ciekawy montaż i plusik dla przystojniaka na rowerze ;) te drifty to sobie jeszcze poćwicz ;))

Kamila

2012-06-02 18:50:27, *.*.132.37

Naprawdę widać profesjonalizm !! Bardzo dobre ujęcia !

Aneta

2012-06-02 18:49:03, *.*.131.217

po prostu kosmos !

JAdwiguś

2012-06-02 18:41:53, *.*.57.230

Smutne zakończenie

Kuba

2012-06-02 18:41:41, *.*.73.182

Świetne ujęcia, dobra sceneria. Naprawdę dawno nie widziałem tak dobrze nakręconego filmu, chyba że w kinie :)

Arek

2012-06-02 18:40:38, *.*.182.64

zajebiste ! genialny pomysł !

Alexander

2012-06-02 18:40:18, *.*.175.1

Bo tak

Tachuk

2012-06-02 18:38:47, *.*.26.127

It was great

ola

2012-06-02 18:36:54, *.*.124.189

mega

Ania

2012-06-02 18:14:19, *.*.157.103

podoba mi się, chwila nieuwagi i może być tragedia

kasia

2012-06-02 17:57:57, *.*.13.182

bardzo dobry pomysł,wykonanie ,nie dłuży się, 6/5 puntkow

Bartek

2012-06-02 17:56:35, *.*.148.201

świetne!

Anna

2012-06-02 17:45:30, *.*.95.64

Podoba mi się bardzo ten filmik, gdyż widzę tu uchwycony motyw przemijania. Rower jako machina, która napędza naszą egzystencję, człowiek jako jednostka na drodze zwanej życie. Człowiek wiecznie gdzieś się spieszy nie patrząc na to, czego doświadcza podczas swej drogi, a na koniec, jak na filmie ukazano, wpada albo w sidła zapętlenia i nie ma na nic czasu, a jednocześnie robiąc wszystko tak szybko popełnia błędy, co symbolizuje ukazany tu samochód, albo na końcu linii życia zastanawia się, dlaczego tak bardzo zmarnował sobie życie robiąc to co robił. Generalnie podoba mi się symbolika tego filmiku.

Karka

2012-06-02 17:03:03, *.*.253.53

Babcia na pasach.

Ola

2012-06-02 16:53:18, *.*.57.117

Niezwykle przekonująca produkcja

Ola

2012-06-02 16:46:31, *.*.118.110

Świetne zdjęcia!

Marcin

2012-06-02 16:38:34, *.*.31.234

SUPER !!!!!!

Kaśśś

2012-06-02 16:35:49, *.*.248.41

świetny pomysl, zaskakujące zakończenie!! najlepszy!

sylwia

2012-06-02 16:12:54, *.*.59.174

super

tomek

2012-06-02 15:59:33, *.*.91.247

mega

Wojtas

2012-06-02 15:55:55, *.*.145.255

Bardzo mi się podoba chłopak w tej czarnej czapce co jeździ na rowerze <3

Kupa

2012-06-02 15:51:58, *.*.37.75

Fajny filmy bo z olsztyna

Dawid

2012-06-02 15:33:42, *.*.133.210

Fajny pomysł na filmik

Mateusz

2012-06-02 15:29:07, *.*.250.29

Bardzo fajny montaż, pomysł, a przede wszystkim wykonanie !!!

Bogdan

2012-06-02 14:37:58, *.*.55.131

bo jest w porządku

kasia

2012-06-02 14:23:50, *.*.32.154

jest super

Patrycja

2012-06-02 14:07:40, *.*.43.70

Super pomysł,fajnie zmontowane ;)

Ferdynand

2012-06-02 13:55:42, *.*.116.119

Bardzo ładne fimidło, życiowe, trzeba uważac na drogach.

asia

2012-06-02 13:45:31, *.*.18.84

fajnie zmontowane

Patryk

2012-06-02 13:29:57, *.*.52.35

Poprostu mi sie podoba :D

Dorota

2012-06-02 13:17:30, *.*.39.168

Dobry przekaz

Krystian

2012-06-02 13:12:38, *.*.247.56

bo tak

Iga

2012-06-02 13:05:00, *.*.67.246

Ciekawy pomysł, profesjonalne wykonanie. :)

Agata

2012-06-02 12:59:06, *.*.234.20

Dobra ręka i pomysł.

Paulina

2012-06-02 12:49:55, *.*.76.102

fajnie nagrane

Łukasz

2012-06-02 12:44:07, *.*.170.80

Ostre koło zawsze spoko

Angelina

2012-06-02 12:41:55, *.*.65.101

podoba mi się

RAVAN

2012-06-02 12:39:44, *.*.184.94

ups and down in life .......

Ania

2012-06-02 12:36:40, *.*.226.204

dobry pomysł, super wykonanie:)

Marcin

2012-06-02 12:23:35, *.*.102.59

Swietny scenariusz.

Chiara

2012-06-02 12:17:37, *.*.169.36

Congrats that's very very nice! ;)

Daniel

2012-06-02 12:14:59, *.*.130.129

Najlepsze

Dominika

2012-06-02 12:13:09, *.*.207.111

Ciekawy scenariusz, świetne kadry, dobrze dobrana muzyka

Karola

2012-06-02 12:12:12, *.*.62.33

dobra robota:)

Piotr

2012-06-02 12:09:42, *.*.218.102

Fajny motyw

Adam

2012-06-02 12:04:27, *.*.151.228

Nagrane z głową

Mateusz

2012-06-02 12:03:47, *.*.220.231

Gwiazdorska obsada, genialny scenariusz, nastrojowa muzyka, mistrzowska reżyseria i nietuzinkowe zakończenie.

Foka

2012-06-02 12:02:37, *.*.182.95

Pięknie !

Gosia

2012-06-02 11:55:57, *.*.83.129

dobre ujęcia, podoba mi się ogólna koncepcja.

Michał

2012-06-02 11:55:56, *.*.45.164

Bardzo fajne ujęcia:) Ps.Nie ma sensu dodawania 100komentarzy bo adres ip jest ten sam więc nie ma sensu oszukiwać :)

Andrzej

2012-06-02 11:54:40, *.*.217.70

ma morał, dobrze nagrany

Witek

2012-06-02 11:52:40, *.*.173.102

fajny pomysł

Kryś

2012-06-02 11:43:26, *.*.113.38

mistrzostwo !

hania

2012-06-02 11:35:09, *.*.203.125

dobra sprawa!

Monika

2012-06-02 11:34:36, *.*.165.53

dobry pomysł, świetnie zrealizowany!

Sun

2012-06-02 11:14:10, *.*.59.143

najs

Grzegorz

2012-06-02 11:11:36, *.*.250.14

Fajny montaż.

Endżi

2012-06-02 11:04:30, *.*.225.156

Zajawa!

Gabi

2012-06-02 11:03:00, *.*.41.73

Rewelacja!

marek

2012-06-02 10:59:16, *.*.232.127

genialne

ola

2012-06-02 10:58:02, *.*.184.82

cudowny jak kazdy film Macka! ujecia, muzyka- idealne!

miska

2012-06-02 10:57:48, *.*.167.172

najz!

Adrian

2012-06-02 10:53:28, *.*.58.132

Najlepszy przekaz !

Sylu

2012-06-02 10:48:25, *.*.30.34

bardzo podobaja mi sie kadry, moze ten ostatni jest zbyt dosłowny i troche przewidywalna ta końcówka, ale początek bardzo fajnie :)

Adaś

2012-06-02 10:47:40, *.*.50.159

SUPER

Natalia

2012-06-02 10:44:59, *.*.127.132

Genialne ujęcia i świetnie dobrana muzyka. Pomysł i realizacja- mega. A najbardziej w filmiku podobają mi się kolory :D

Adrian

2012-06-02 10:40:55, *.*.95.96

Dobry filmik, z pomysłem i przekazem.

martyna

2012-06-02 10:25:28, *.*.81.39

Lajk za zajebiaszczy bicykl!

nigotka

2012-06-02 10:13:37, *.*.2.18

niszczy system!

Szczepan

2012-06-02 10:02:30, *.*.13.69

Film daje radę, dobry pomysł i realizacja

Adam

2012-06-02 10:00:19, *.*.20.149

dobry montaż :)

Wojtek

2012-06-02 09:51:12, *.*.245.44

Zajebisty film

Piotrek

2012-06-02 09:43:18, *.*.14.46

Maćko jak zwykle zawyża poziom.

G

2012-06-02 09:29:37, *.*.22.79

Wyszło świetnie!

Konstantynopolitańczykiewiczówna

2012-06-02 08:57:42, *.*.155.190

nie zwracajcie uwagi na moje imie, filmik jest bossski:*

Konstanty

2012-06-02 08:56:58, *.*.155.190

To nadal ja, świetny chłopak :*

Wiki

2012-06-02 08:56:29, *.*.155.190

też będę pisać 20 komentarzy z jednego komputera, bo to tutaj obok się nie wyświetla IP. -.-

Miguel Kurc

2012-06-02 08:56:24, *.*.189.227

the camera angles are very well done

Eulalia

2012-06-02 08:54:49, *.*.155.190

Fajna, podoba mi się:)))

sylffia

2012-06-02 08:54:11, *.*.155.190

no bo jest fajna

Jan

2012-06-02 07:40:19, *.*.211.19

Dobry pomysł, świetny montaż i ujęcia, po prostu genialne

Jacek

2012-06-02 07:35:34, *.*.27.77

Fajnie zrobione i z życia wzięte.

Anna

2012-06-02 05:06:49, *.*.249.127

Wygląda bardzo profesjonalnie, perspektywa nie jest oczywista do momentu kulminacyjnego . Świeże.

Rafał

2012-06-02 02:02:23, *.*.10.166

Podoba mi sie gra aktorów, muzyka również została dobrze dobrana. Na pewno wielu ludzi musiało wsadzić dużo wysiłku aby utworzyć krótki lecz bardzo wymowny filmik.

Bartii

2012-06-02 01:48:43, *.*.60.100

Very Good

daddy

2012-06-02 01:26:57, *.*.71.135

:D miło mi

kamil

2012-06-02 01:24:32, *.*.71.135

zajebisice pozdrwaniwam

Bartek

2012-06-02 01:15:47, *.*.242.210

Seriously? Pytacie czy to sie może nie podobać ? Hmmm... Początkowo zastanawia się człowiek, o co chodzi z tytułem - jednak końcówka jest jednoznaczna no i skłania do przemyśleń - powiedziałbym wręcz, że tytuł sam w sobie jest prologiem ! Genialne !!

Rafał

2012-06-02 00:55:14, *.*.149.45

Mistrzostwo, me gusta ; )

Paweł

2012-06-02 00:53:48, *.*.88.119

Super~!

Mariusz

2012-06-01 22:12:52, *.*.19.34

Fajna fabula i super montaż ;)

Jadwiga

2012-06-01 19:42:50, *.*.39.188

w taki sposób (brawurowy) młodzież jeżdzi na rowerze - nie uważając na to co dzieje się na drodze(ani obok, ani przed) a młodzi kierowcy często skupiają się na rozmowach przez komórkę - skutki - łatwe do przewidzenia.......Film przemawia do wyobraźni - bądźmy uważni, ostrożni, szanujmy siebie i innych na drodze - jesteśmy odpowiedzialni za siebie i innych

karolina

2012-06-01 18:21:42, *.*.1.105

dobra muzyka, a o przekazie już nie wspomnę

Kasia

2012-06-01 18:07:48, *.*.18.52

Jest ciekawa dobrze zmontowana dobra muzyka i daje do myślenia

Adam

2012-06-01 16:01:11, *.*.159.207

dobry montaż, muzyka, bardzo dobra jakość, daje do myślenia

Karol

2012-06-01 13:17:57, *.*.252.83

Super wykonany montaż filmu, dobra muzyka, pobudza do myślenia.

Łukasz

2012-06-01 09:35:30, *.*.105.193

Montaż przede wszystkim.

Tomasz

2012-05-31 22:09:51, *.*.96.86

Fajna muza.Ciekawie nakręcony.

Anielka

2012-05-31 21:55:31, *.*.127.18

Muzyk dobrze dobrana i wszystko na temat. Dobry przekaz dla młodzieży.

zuza

2012-05-31 21:42:32, *.*.49.138

dobry montaż, dobrana muzyka

Angelika

2012-05-31 21:04:35, *.*.41.222

Dobry montaż, uczy przede wszystkim, świetna muza. Perfect .

Akira

2012-05-31 21:02:40, *.*.41.222

Bardzo pomysłowe, przystojny aktor xD I fajna nuta < 3

Anna

2012-05-31 20:58:59, *.*.153.78

Świente

Pawel

2012-05-31 20:52:04, *.*.122.10

Montaz, muztka, realizacja bardzo dobra

Ola~

2012-05-31 20:51:25, *.*.1.211

Krótkie i na temat.

Kevin

2012-05-31 20:43:51, *.*.236.211

miodzio

Phil

2012-05-31 20:21:17, *.*.219.39

Bicycle

Ewel

2012-05-31 19:59:20, *.*.74.230

Fajna nutka :)

kamil

2012-05-31 19:41:36, *.*.134.185

dobre

qn

2012-05-31 19:40:09, *.*.234.167

dobra nuta

martyna

2012-05-31 19:34:07, *.*.235.126

dobre

Kacper

2012-05-31 19:31:16, *.*.160.46

zajebiste! świetny montaż

piotr

2012-05-31 19:13:08, *.*.203.203

Bo w pełni oddaje zagrożenie na drodze. to muwiłem ja jażąbek

slawek

2012-05-31 15:49:20, *.*.57.91

jest ok/

Marcin

2012-05-31 14:43:22, *.*.137.170

Najjjjjs.

Kuba

2012-05-31 14:27:18, *.*.103.35

Dobra realizacja i montaż. Ciekawy pomysł i dobrze przedstawione.

JaJo

2012-05-31 14:19:23, *.*.45.96

MEGA NUMBER ONE ;D

Kasia

2012-05-31 14:00:13, *.*.105.193

super nr 1

Marek

2012-05-31 13:25:39, *.*.72.146

Aż się prosi powiedzieć: "Włacz myślenie" i "Nie daj się na drodze!"

martyncia

2012-05-31 12:26:20, *.*.2.18

totalnie najlepsza! mega wymowne zakończenie filmu!

Artur

2012-05-31 12:07:12, *.*.155.232

Fajnie pokazał głupote rowerzysty i to co najczęściej robią kierowcy. Nie dość, ze gada przez telefon to jeszcze nie potrafi sie rozgladnąć.

Kamil

2012-05-31 11:02:25, *.*.175.51

Dobre

Kamil

2012-05-31 11:02:24, *.*.175.51

Dobre

Kasia

2012-05-31 09:37:41, *.*.199.223

Mega

Bartek

2012-05-31 09:25:44, *.*.64.166

super filmik

rafał

2012-05-31 09:09:31, *.*.141.136

PO prosty świetny

kuba

2012-05-31 08:57:17, *.*.137.162

krótko i na temat. możesz przeżyć całe życie bawiąc się, robiąc szalone rzeczy,ale nie znasz dnia ani godziny kiedy kostucha wyciągnie po Ciebie swoje łapska. pozdrawiam

Michał

2012-05-31 08:46:57, *.*.218.170

Znakomite wykonanie. Fajny post-process

zadowolona

2012-05-31 08:25:16, *.*.166.36

zajebiste po prostu , ekstra <3

madzia

2012-05-31 08:24:53, *.*.166.36

świetne

Adam

2012-05-31 08:02:13, *.*.74.194

dobry przekaz i zajebisty warsztat !

Dawid Es

2012-05-31 06:15:35, *.*.101.83

BO SZESZU.

tomek

2012-05-31 01:35:15, *.*.242.2

bardzo dobry film ;)

kamil

2012-05-31 01:28:48, *.*.49.181

niezapomniana melodia, romantyczne słowa i oczywiście piękny wokal

kamil

2012-05-31 01:28:43, *.*.49.181

niezapomniana melodia, romantyczne słowa i oczywiście piękny wokal

Michał

2012-05-31 00:59:24, *.*.158.167

Fajny montaż oraz dobrze dobrana muzyka

Karolina

2012-05-31 00:16:47, *.*.56.191

super

Piotrek

2012-05-31 00:12:44, *.*.130.120

bo fajnie jezdzi bez trzymanki (;

Marcin

2012-05-31 00:11:38, *.*.136.130

Duzy plus za montaz

Kaśka

2012-05-30 23:54:20, *.*.209.161

hmm... ciekawe :) daje do myślenia ;]

Sandra♥

2012-05-30 23:50:01, *.*.29.39

Najlepsza ze wszystkich ^^ Dobrze dobrana muzyka

Jarek

2012-05-30 23:48:46, *.*.61.225

Ma w sobie emocje, ładnie zmontowana, nie ma dropów, tików jest przekaz, no i zauważyłem, że rower to model z jat 80tych - polski Jaguar - takimi rowerami jeździło się na Wyścigu Pokoju.

Ola

2012-05-30 23:45:53, *.*.29.73

Najlepsza praca ze wszystkich.

sylweta

2012-05-30 23:26:03, *.*.133.204

mnie sie podoba

Dominik Wójtowicz

2012-05-30 23:22:39, *.*.180.145

Fajny montaż, dobrze dobrana muzyka do tego co dzieje się aktualnie na filmie.

kamil

2012-05-30 23:22:10, *.*.71.135

zajebiste

ola

2012-05-30 23:13:39, *.*.206.17

wszystko po prostu świetne

Kasia

2012-05-30 23:09:24, *.*.140.175

bo jest naprawdę super

Mateusz

2012-05-30 23:09:15, *.*.6.130

klasa!

Krzysiek

2012-05-30 23:00:23, *.*.82.41

Super montaż, praca kamery, muzyka i przesłanie

Szymon

2012-05-30 22:59:29, *.*.83.172

Ciekawa. Daje do myślenia. A jaki był temat?

kub_kins

2012-05-30 22:46:29, *.*.63.45

bardzo pomysłowa praca.

Łukasz

2012-05-30 22:43:13, *.*.189.139

Ma ciekawe przesłanie.

karolina

2012-05-30 22:41:28, *.*.91.108

dynamiczna, inna, dobra i najlepsza, po prostu!

Alicja

2012-05-30 22:34:22, *.*.93.47

propsy Maciek

Bożenka

2012-05-30 22:30:41, *.*.42.121

Podoba mi się ta praca

Maciek

2012-05-30 22:29:11, *.*.193.97

Git malina pracka.

Magdalena

2012-05-30 22:29:07, *.*.125.248

treściwy, dobrze nagrany apel do młodych ludzi ze świetnym soundtrackiem!

Łukasz

2012-05-30 22:27:12, *.*.163.78

Bo to bardzo dobra praca jest :)

kora

2012-05-30 22:24:39, *.*.224.127

rewelacyjny pomysł, rzetelnie zrealizowany

Katiusza

2012-05-30 22:23:18, *.*.57.26

v.good movie and great song (;

Paweł

2012-05-30 22:15:46, *.*.57.176

Praca wykonana profesjonalnie. Dynamiczna. Z życia wzięte.

mechu

2012-05-30 22:13:50, *.*.11.10

Jedziesz ;)

Mariusz

2012-05-30 22:13:22, *.*.212.142

Nie jest źle :D

Agata

2012-05-30 22:12:55, *.*.140.57

great one! :)

najman

2012-05-30 22:12:26, *.*.41.220

szeszu zawsze na propsie

Kajko

2012-05-30 22:11:48, *.*.181.217

Mega :)

Yosh

2012-05-30 22:11:35, *.*.49.9

Bo Szeszu i Mako i ładnie zmontowane.

oskar

2012-05-30 22:09:22, *.*.126.160

bo bardzo ładnie

zosia

2012-05-30 22:09:17, *.*.108.69

fajnie nie powiem że nie

Andrzej

2012-05-30 22:08:39, *.*.46.65

Bardzo mi się podoba film

Jarosław

2012-05-30 22:08:29, *.*.7.17

świetnie przygotowany filmik !

Paweł

2012-05-30 22:08:05, *.*.148.78

Nagroda gwarantowana MEGA!!

zelek

2012-05-30 22:07:49, *.*.149.120

kreatywnie

krzysztof

2012-05-30 22:06:41, *.*.82.41

bo rower:)

Barti

2012-05-30 22:06:13, *.*.131.162

ciekawe, z pomysłem

Rafał

2012-05-30 22:04:33, *.*.64.198

oryginalna, dobre ujecia

Ita

2012-05-30 22:03:34, *.*.78.146

extra pomysl i wykonanie :)

kuba

2012-05-30 22:00:36, *.*.44.135

swietny montaz nagraznie ogolnie kozak

Łukasz

2012-05-30 21:59:52, *.*.104.30

Kozacki montaż !!! brawo

DC

2012-05-30 21:58:17, *.*.188.82

Spoko filmik

Alicja

2012-05-30 21:55:46, *.*.188.106

super pomysł

Sowelu

2012-05-30 21:53:41, *.*.36.65

noo, spooko

Adrian

2012-05-30 21:53:11, *.*.184.139

Bardzo fajnie zrealizowane

Prusin

2012-05-30 21:53:06, *.*.42.58

najs łan

bu

2012-05-30 21:53:03, *.*.172.210

spoko

Grzechu

2012-05-30 21:52:22, *.*.172.210

Bardzo pomysłowy film, spodobal mi sie, ma ciekawe kolory.

Marta

2012-05-30 21:52:22, *.*.96.59

świetny pomysł, świetna muzyka, świetnie nagrane, czego chcieć więcej? :)

Ada

2012-05-30 21:52:20, *.*.145.58

dobreeeeeeeee!

Dominika

2012-05-30 21:52:03, *.*.63.73

podoba mi sie pomysł i wykonanie :)

Paweł

2012-05-30 21:51:54, *.*.64.166

Spoko.

Kajetan

2012-05-30 21:51:26, *.*.196.214

Dobre wykonanie i pomysł

Kamila

2012-05-30 21:50:07, *.*.101.99

To logiczne, jest najlepsza pod każdym względem

Roszka

2012-05-30 21:49:40, *.*.166.36

BO JEST ZAAAAAAAJEBISTA i tyle ;d

Krystian

2012-05-30 21:48:58, *.*.247.56

ponieważ Szeszu jest brzydki

Kamil

2012-05-30 21:47:52, *.*.253.35

Świetne ujęcia, dobry scenariusz Ogólnie Lubię To :)

kacper

2012-05-30 21:46:44, *.*.52.61

popieram kolezanke na dole

marta

2012-05-30 21:43:05, *.*.192.223

rewelacja moim zdaniem

Ania

2012-05-30 21:42:17, *.*.158.230

Świetna nuta i dobry montaż ;)

Emil

2012-05-30 21:42:11, *.*.29.114

Pomysł, wykonanie!:D

Michał

2012-05-30 21:41:59, *.*.192.115

Doskonały montaż, czasochłonna praca.

Marianek

2012-05-30 21:40:51, *.*.139.238

prześwietny film młody!

Adam

2012-05-30 21:37:45, *.*.55.124

Mega dobry montaż i zaskakujący scenariusz

Ola

2012-05-30 21:36:35, *.*.186.216

bo jest mega dobry!

Kasia

2012-05-30 21:34:58, *.*.127.244

bo jest stworzony z pasją:)

Kubuś

2012-05-30 21:34:57, *.*.104.7

Świetny pomysł i rewelacyjne ujęcia! Wg mnie autor zasługuję na nagrodę w 100%!

Grycha

2012-05-30 21:33:34, *.*.186.75

bo jest świetnie zrobiony!!!

Magdalena

2012-05-30 21:32:49, *.*.22.97

Cóż za uroczy filmik! Łapie za serducho i aż pragnie się go oglądać cały dzień i całą noc. A te przesłanie..?! Jestem pod niesamowitym wrażeniem

Daniel

2012-05-30 21:32:35, *.*.228.222

Bo je mega!

Adrianna

2012-05-30 21:30:25, *.*.152.236

Super kamera, super montaż, świetny krótki film.

ally

2012-05-30 20:37:47, *.*.134.22

Rewelacja

Manny

2012-05-30 20:36:59, *.*.134.22

genialne

Oliwia

2012-05-30 20:17:39, *.*.181.142

świetne, jak zwykle

Natalia

2012-05-30 20:17:25, *.*.11.221

bardzo dobry montaz

Ola

2012-05-30 19:33:48, *.*.20.20

profesjonalnie

Ola

2012-05-30 19:20:40, *.*.44.127

no rewelacja

Chester

2012-05-30 19:09:43, *.*.62.16

Świetny pomysł i wykonanie!

Jakub

2012-05-30 19:00:36, *.*.170.169

BArdzo ladny film z ladnym rowerkiem rowerzysta i ogolnie pieknie krecony i ogolnie lubie go

Aleksi

2012-05-30 18:09:04, *.*.9.158

zajefajny montaż!

kosek

2012-05-30 17:54:56, *.*.227.190

Bardzo dobrze zrobione !

Rimson

2012-05-30 17:54:25, *.*.64.166

Podoba mi się bo jest spoko

Janek BigJ

2012-05-30 17:26:03, *.*.134.82

Bo fajnie nakrecone, i w ogole spoko, poza tym to moj ziomek nakrecil.

Artur

2012-05-30 17:25:03, *.*.154.38

Wykonanie mistrzowskie i bardzo dobry pomysł!

Michał

2012-05-30 17:14:05, *.*.139.137

Dobry pomysł, wykonanie jeszcze lepsze

Fryderyk

2012-05-30 17:01:26, *.*.239.238

Film zrobiony z pomysłem. Bardzo ciekawe ujęcia.

Łukarz

2012-05-30 16:59:39, *.*.53.89

fajnie zrobiony, krótki, widać, że chłopak ma dryg do kamery :)

Kamila

2012-05-30 16:55:05, *.*.6.131

Dobry scenariusz

Ada

2012-05-30 16:53:02, *.*.71.40

Krotki,. z przeslaniem, dajacy do myslenia, oby tak dalej ! :)

anna

2012-05-30 16:52:11, *.*.5.14

super

Paulina

2012-05-30 16:46:11, *.*.200.187

Fajny efekt i ogolnie fajny film tylko ze krotki ale sympatyczny

jakub

2012-05-30 16:38:33, *.*.43.74

wyjatkowo ladne zdjecia i ciekawy pomysl

Kuba

2012-05-30 16:19:13, *.*.54.55

Super pomysł na film i super produkcja.

Jan

2012-05-30 16:10:48, *.*.93.4

Bardzoładnie. Szkoda że takie krótkie, bardzo życiowe.

olga

2012-05-30 16:10:13, *.*.250.77

super muzyka i zdjęcia!

Grzegorz

2012-05-30 16:09:56, *.*.153.230

Bardzo dobra operacja kamerą , zjawiskowe ujęcia

Wiesiek

2012-05-30 16:09:04, *.*.93.4

Dobre to je i tyle !!!

Michał

2012-05-30 16:07:38, *.*.6.197

fajny montaz, ujecia, dynamika

Rafał

2012-05-30 16:07:19, *.*.93.4

Proste, treściwe, TYLE WYGRAĆ!!! xD

matheock

2012-05-30 16:06:17, *.*.242.13

Dynamika, wysoka jakość techniczna nagrania, dopasowanie do dźwięku. Zgodny z tematyką. Jak najbardziej na wielki +

Adaś

2012-05-30 16:05:42, *.*.3.171

mega kręcenie pozdro

piotrek

2012-05-30 16:03:55, *.*.122.222

ładne ujęcia i rowery szmery bajery

Tomek

2012-05-30 16:01:43, *.*.248.61

dobra muzyka, swietnie nakrecony i bardzo prawdziwy

Leszek

2012-05-30 16:01:07, *.*.95.107

Znakomita produkcja. Wspaniały pomysł na pokazanie problemu.

Kamil

2012-05-30 15:59:26, *.*.232.19

Dobry montaż, REWELACJA !

ola

2012-05-30 15:57:47, *.*.81.104

super muza!

Mateusz

2012-05-30 15:56:43, *.*.135.33

Zajebisty montaż i pomysł! Propsy!

Artur

2012-05-30 15:55:18, *.*.53.135

Bardzo dobrze nagrany film lekko szokujący ale trafia do odbiorcy bezbłędnie. ;]

Asia

2012-05-30 15:55:10, *.*.92.197

dobre ujęcia, fajny kontrast, jestę fanką!

Ola

2012-05-30 15:52:10, *.*.225.210

bardzo zabawny

Kasia

2012-05-30 12:07:18, *.*.199.10

świetne!

Zuza

2012-05-30 10:40:44, *.*.199.236

Mocne, ale bardzo przekonujące!!! Rewelacyjne nagranie, doceniam warsztat i kreatywny pomysł. Gratuluję Maćkowi

Zygmunt

2012-05-30 10:40:30, *.*.199.80

Brawo młody.

Magda

2012-05-30 10:39:45, *.*.199.42

Rewelacyja! Dynamiczny montaż, super muza, mocne zakończenie. Bardzo mi się podoba!